Toggle navigation
español
English
English
español
English
Login
Toggle navigation
REPOSITORIO INSTITUCIONAL UQROO
La producción científica de la comunidad universitaria a su alcance
View Item
DSpace Home
Tesis
Licenciatura
View Item
DSpace Home
Tesis
Licenciatura
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Medios digitales como estrategia de marketing directo en consumidores de Felipe Carrillo Puerto, Quintan Roo
Date
2010
Author
ESPINOSA VEGA, ASTRID GUADALUPE
Metadata
Show full item record
Abstract
Actualmente en el mundo, los medios digitales se han convertido en la principal herramienta del marketing directo a través de diversas formas de implementación tales como internet, blogs, redes sociales, celulares, etc.
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12249/900
Collections
Licenciatura
[2663]
HF5415.E86.2010- 59943.pdf (1.481Mb)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Search DSpace
This Collection
Estadisticas
Contacto
Manuales
Lineamientos
Autodepósitos
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics